Stoltheden ved arbejdet hos Tylco

At gå på arbejde med en følelse af stolthed er en drivkraft for mange mennesker. Det er den følelse af at have gjort en forskel, af at levere en værdifuld service og af at se kunderne glade og tilfredse. Hos Tylco Biogas Service, er vi specialister i tømning af bundfald i biogasanlæg, og det er præcis disse øjeblikke, hvor kunden har brug for en specialist, som får Tylcos medarbejdere til at føle sig stolte af deres arbejde. 

Tylco Biogas Service har opnået stor succes med evnen til at tømme reaktortanke fyldt med sand og sten på en effektiv og hurtig måde. I løbet af kun ti dage kan vi gøre en reaktortank klar til fyldning ved typisk at fjerne 2000 – 3000 ton / opgave. Hastigheden er afgørende, da biogasproduktionen afhænger af at holde anlægget i gang og undgå nedetid. Tid er penge, som man siger, og jo længere en reaktortank er ude af drift, desto større økonomisk tab lider biogasanlægget. 

 

Den hurtige service 

Det, der gør Tylcos medarbejdere stolte, er at vide, at de hjælper biogasanlæg med at genoptage produktionen hurtigt og effektivt. De forstår betydningen af gaspriserne og ved, at en hurtig tømning af anlægget giver mulighed for at komme hurtigt i gang igen. Når tankene er fyldt med sand og sten, mindskes produktionen, og det kan endda føre til total nedetid. Tylco Biogas Service har oplevet biogasanlæg, hvor tankene har været ude af drift i måneder eller endda et helt år på grund af problemer med bundfald. Disse tabte produktionsmuligheder kan have betydelige konsekvenser for bundlinjen. 

Det var præcis, hvad Ribe Biogas oplevede, da tre af deres reaktorer var oversvømmet med slam, hvilket betød en reduktion på ti procent i gasproduktion. Heldigvis kom Tylco Biogas Service til undsætning med fik tømt tankene i løbet af en uge. En service Ribe Biogas ikke ville have fundet andre steder. 

Salgschef og medejer i Tylco Biogas Service, Jens Tilma, sætter en stor ære i, at firmaet kan udføre disse opgaver så hurtigt. 

-Det der gør mig glad er, at når vi kommer ud til en opgave, hvor vores service virkelig er tiltrængt, og vi bare løser det hurtigt, og kunderne er glade, fortæller Jens Tilma. 

Felt